Pay per action

Tenhle způsob je velmi skvělý, když se snažíte vytvořit opravdu dobrou reklamu, ale nechcete jen tak vyhazovat peníze za něco, o čem nemůžete dopředu vědět, jestli to funguje. Pokud je tohle opravdu konkrétně váš případ, tak byste měli udělat určitě krok a vybrat si PPA, protože tohle bude splňovat tyhle vaše finanční podmínky, že nebudete platit za nic dopředu, co vám nepomůže. Za tuhle reklamu zaplatíte až v tom momentě, kdy se návštěvník, který by měl potencionálně zájem o některé vaše služby, pomocí cílené reklamy, dostane na vaše internetové stránky. Takhle to všechno funguje. engine.jpgPokud se zákazník dostane na www stránky a provede definovanou akci, tak se jedná o konverzi, která je nejpodstatnější faktor, se kterým se dá počítat a dá se podle toho hodnotit míra optimalizace a funkčnost a efektivnost všech reklam a dalších prostředků, které vy používáte. Další možnosti jak PPA využít jsou třeba ve formě dotazníků, emailových novinek nebo třeba i formou uskutečnění nějakého hovoru. Možností je spousty.seo.jpg

Cílená platba

Tohle je obrovskou výhodou těchto reklam, že nemusíte platit dopředu nebo za něco, co opravdu nemusí fungovat takhle je to jednoduché, pokud na vámi vybraný odkaz nebo reklamu nikdo neklikne a nedostane se na vaše stránky, tak tím pádem vlastně vy nemusíte nic platit a všechno bude snazší. Vybírejte si velmi jednoduše, protože bez takové reklamy nebo jiného způsobu propagace v internetovém světě moc nevyhrajete. Zůstanete někde schovaní a nikdo vás prostě nemůže v žádném případě nijak najít a tím pádem vlastně ani oslovit. Takhle zbytečně přijdete o všechny ty, kteří by o služby mohli mít třeba velký zájem a přenecháte své možné klienty konkurenci.
Je ale potřeb myslet, že každá věc má své úskalí a svá rizika a že toho může využít i konkurence a záměrně třeba klikat na vaše reklamy, jako převlečení klienti, abyste vy museli za tyhle věci platit. Není to fér, ale počítejte s tím, že se to může stát a vy to ani nepoznáte.